Say Hello - Rosie Thomas、Sufjan Stevens

benben:

简约优雅的纯净民谣“Say Hello”来自美国的音乐才女Rosie Thomas,清越的吉他,舒缓的节奏,清新纯美的声音,演绎着初次邂逅纯纯的爱….


If I find him if i just follow
如果我找到他,一直跟随他
Would he hold me and never let me go
他会不会抓紧我挽留我
Would he let me borrow his old winter coat
他会不会把温暖的冬衣借给我
I don't know
我不知道
I don't know
我不知道

If I see her standing there alone
如果我看见她独自站在那里
At the train station three stops from her home
在离她家三站远的火车站
I have half a mind to say what I'm thinking anyway
其实我有点想说出我内心的想法
I don't know
我不知道
I don't know
我很犹豫

There's airplane in the sky
天空有飞机飞过
With a banner right behind
后面挂着一面旗帜
Loneliness is just a crime
孤独是一种罪行
Look each other in the eye
请看着彼此的眼眸
And say hello
说你好
Oh oh oh oh哦噢哦噢
And say hello
说你好
Oh oh oh oh oh
噢哦噢哦噢
Hey there, how you doing?
嘿,那边的朋友,你好么?
Hi, my name’s Mary!
嘿,我的名字叫玛丽!
Hi!
嘿!

评论
热度 ( 8 )

© 漫步云端 | Powered by LOFTER