Halo (Beyonce Cover) - LP

蓝雨婉雪:

存档灵魂:

Halo (Beyonce Cover)
眩晕

 

【歌词】

 

Remember those walls I built
Well, baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make up a sound
仍记得我砌起的高墙,
是的宝贝,如今它们轰然倒塌,
它们甚至不堪一击,
它们甚至悄无声息。

I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now
不知不觉让你进入,
但是我从未质疑过,
被你的光晕笼罩着,
我张开了天使翅膀。

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out
就像我在沉睡中被唤醒,
每一条规则都为你破例,
这是我生命的冒险,
任何时候我都为你打开。

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
无论身在何处,我都感觉到,
被你紧紧环绕,
宝贝,我能看到你的光晕,
你可知道,你就是我的救赎。

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away
你是我需的一切,甚至超越生命,
你的脸庞洋溢着生命光彩,
宝贝,我能感觉到你的光晕,
祈祷它永不会消失。

halo halo halo
halo
光芒四射
令人眩晕……

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light
像一缕阳光照射我脸上,
照亮了我漆黑无边的夜,
你就是唯一的我的想要,
我就沉醉在你的光晕中。

I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget
To pull me back to the ground again
我发誓,我永不再沉沦,
但此时此刻,感觉不知不觉沉醉其中,
但万有引力无法挣脱,
又再次把我拉回地面。

Feels like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
The risk that I'm takin'
I'm never gonna shut you out
就像我在沉睡中被唤醒,
每一条规则都为你破例,
这是我生命的冒险,
任何时候我都为你打开。

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
无论身在何处,我都感觉到,
被你紧紧环绕,
宝贝,我能看到你的光晕,
你可知道,你就是我的救赎。

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away
你是我需的一切,甚至超越生命,
你的脸庞洋溢着生命光彩,
宝贝,我能感觉到你的光晕,
祈祷它永不会消失。

halo halo halo
halo
光芒四射
令人眩晕……

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
就像我在沉睡中被唤醒,
每一条规则都为你破例,
这是我生命的冒险,
任何时候我都为你打开。

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away
你是我需的一切,甚至超越生命,
你的脸庞洋溢着生命光彩,
宝贝,我能感觉到你的光晕,
祈祷它永不会消失。

halo halo halo
halo
光芒四射
令人眩晕……


评论
热度 ( 23 )

© 漫步云端 | Powered by LOFTER