Meet Me At The Merry-go-round - LAVERS

蓝雨婉雪:

存档灵魂:

Meet Me At The Merry-go-round
遇见我在旋转木马旁


【歌词】 


Meet me at the merry-go-round
As the sun is going down
On a warm night,
And see me as I walk all over town
In my heart I feel a pounding
It's your lust for life,
遇见我在旋转木马旁
当太阳就要落下
在一个温暖的夜晚
遇见我,当我游荡小镇上
我内心感到一阵悸动
这是你对生活的渴望。

And I thought we were revolutionaries
Of love and life,
We'd talk into the night of heroes
And the villains that we'd fight
And watch the horses come alive.
我想我们是爱和生活的革命者
我们谈论着英雄以及我们曾经反抗过的坏蛋
直到夜幕降临
看着那些旋转的木马儿复活。

Watch how merrily we'd go around
We were laughing all the time
It's such a nice sound,
But the turning of the world tears us apart
And I was dizzy from the start
But you lent an arm,
你看我们一起的时光是多么的开心
一直都在开怀大笑
这是多美妙的声音
世界转变将我们分离
从一开始我就感觉头晕目眩
是你借给我肩膀让我依靠。

AndI thought we were revolutionaries
Of love and life,
We'd talk into the night of heroes
And the villains that we'd fight
And watch the horses come alive.
我想我们是爱和生活的革命者
我们谈论着英雄以及我们曾经反抗过的坏蛋
直到夜幕降临
看着那些旋转的木马儿复活。

I want your lust for life,
And lying by your side,
It's true that I'm so glad I got to know you,
You and I will last till die I just know it,
Cos I wonder why,
Why you and I made a love if it would ever die
我想要你对生活的渴望
我想要就躺在你的身旁
真的我很开心,因为我能认识你
我明白的,你和我都会坚持这份爱直到它消亡
只是好奇为什么
为什么你和我都成全了这份爱,即使明知道它会随时死去。

Meet me at the merry-go-round
As the sun is going down
On a warm night,
And see me as I walk all over town
In my heart I feel a pounding
It's your lust for life,
遇见我在旋转木马旁
当太阳就要落下
在一个温暖的夜晚
遇见我,当我游荡小镇上
我内心感到一阵悸动
这是你对生活的渴望。

Meet me at the merry-go-round
As the sun is going down
遇见我在旋转木马旁
当太阳就要落下。


评论
热度 ( 25 )

© 漫步云端 | Powered by LOFTER