La Isla Bonita - Madonna

DR_LEUNG_:

Last night I dreamt of San Pedro

昨晚我梦见了圣佩德罗

Just like I'd never gone, I knew the song

就像我从来没有离开过,我曾熟知这首歌

A young girl with eyes like the desert

一个年轻的女孩,眼睛荒如沙漠

It all seems like yesterday, not far away

这一切恍如昨日,近在咫尺

Chorus

(合唱)

Tropical the island breeze

热带小岛的微风

All of nature, wild and free

所有的自然,野性和自由

This is where I long to be

这是我向往的地方

La isla bonita

美丽的海岛

And when the samba played

当桑巴乐又奏响

The sun would set so high

艳阳高高升起

Ring through my ears and sting my eyes

萦绕在我耳畔,灼烧着我的双眼

You Spanish lullaby

你的西班牙语催眠曲

 

I fell in love with San Pedro

我和圣佩德罗坠入情网

Warm wind carried on the sea, he called to me

温暖的风在抚过海面,他打电话给我

Te dijo te amo

他对我说:我爱你

I prayed taht the days would last

我祈祷让时光永恒,

They went so fast

一切却匆匆流逝

Tropical the island breeze

在热带小岛的微风里

All of nature, wild and free

所有的自然,野性和自由

This is where I long to be

这是我向往的地方

La isla bonita

美丽的海岛

And when the samba played

当桑巴乐又奏响

The sun would set so high

艳阳高高升起

Ring through my ears and sting my eyes

萦绕在我耳畔,灼烧着我的双眼

You Spanish lullaby

你的西班牙语催眠曲

 

I want to be where the sun warms the sky

我想回到那个阳光温暖的天空下

When it's time for siesta you can watch them go by

在那个午睡的时候,你能感受时间的流逝

Beautiful faces, no cares in this world

美丽无邪的面孔,仿佛这个世界上没有烦恼

Where a girl loves a boy

一个女孩深爱着一个男孩

And a boy loves a girl

一个男孩深爱着一个女孩

 

Last night I dreamt of San Pedro

昨晚我梦见了圣佩德罗

It all seems like yesterday, not far away

这一切恍如昨日,近在咫尺

 

Tropical the island breeze

热带小岛的微风

All of nature, wild and free

所有的自然,野性和自由

This is where I long to be

这是我向往的地方

La isla bonita

美丽的海岛

And when the samba played

当桑巴乐又奏响

The sun would set so high

艳阳高高升起

Ring through my ears and sting my eyes

萦绕在我耳畔,灼烧着我的双眼

You Spanish lullaby

你的西班牙语催眠曲

Tropical the island breeze

热带小岛的微风

All of nature, wild and free

所有的自然,野性和自由

This is where I long to be

这是我向往的地方

La isla bonita

美丽的海岛

And when the samba played

当桑巴乐又奏响

The sun would set so high

艳阳高高升起

Ring through my ears and sting my eyes

萦绕在我耳畔,灼烧着我的双眼

You Spanish lullaby

你的西班牙语催眠曲

Tropical the island breeze

热带小岛的微风

All of nature, wild and free

所有的自然,野性和自由

This is where I long to be

所有的自然,野性和自由

La isla bonita

美丽的海岛

And when the samba played

当桑巴乐又奏响

The sun would set so high

艳阳高高升起

La la la la la la la

啦啦啦啦啦……

island breeze

小岛的微风

wild and free

野性和自由

La la la la la la la

啦啦啦啦啦……


评论 ( 12 )
热度 ( 6 )

© 漫步云端 | Powered by LOFTER