I Love You Like The Little Bird - Starflyer 59

雯镹:

音乐随身听:

【独立摇滚】 Starflyer 59 -  I Love You Like The Little Bird

选自Starflyer 59发行于2009年的专辑《Ghosts Of The Past》。柔和平缓的旋律,配上主唱稍哑又富有磁性的嗓音,具有独特的抒情色彩。

Starlyer 59来自加利福尼亚州的一个独立摇滚乐队,成立于1993年,由Jason Martin,Martin的弟弟Ronnie Martin 组成。 后来杰夫云,弗兰克特伦兹和理查德迅加入乐队。1993年底,乐队发行了首张专辑。1994年年中,该乐队又推出了他们的第二张专辑。

《I Love You Like The Little Bird》

I've made up my mind
我已经下定决心
This is the time to relegate
是时候归还了
No need to remind that scans
没有必要再去想起
Are unkind a lot of times
大多数情况下都是不友善的
But I've tried, I've tried to write
但我努力了我努力去写下
What was in my head, what was in my head
我脑海中在想什么

Sometimes I feel, I feel so obsolete
有时候我感觉如此被孤立
Because the kids want a faster beat
因为孩子们想要更快的节奏
And if I was free, free to leave
如果我可以自由地离开多好
But it's my kids, they need to eat
但是那是我的孩子他们需要吃饭
But it's my kids, they need to eat
但是那是我的孩子他们需要吃饭

I love you it's true
我爱你这是真的
I love you like the little bird
我就像爱着小鸟一样爱你
No need to remind that life is unkind
没有必要再去想起
A lot of times
大多数情况下都是不友善的
But I've tried, I've tried to write
但我努力了我努力去写下
What was in my head, what was in my head
我脑海中在想什么

Sometimes I feel, I feel so obsolete
有时候我感觉如此孤立
Because the kids want a faster beat
因为孩子们想要更快的节奏
And if I was free, free to leave
如果我可以自由地离开多好
But it's my kids, they need to eat
但那是我的孩子他们需要吃饭

评论
热度 ( 44 )

© 漫步云端 | Powered by LOFTER