Take Me To Your Heart(with Hyesung) - Michael Learns To Rock

ღ Anima ღ:

【你不愿做的事情和不想理会的事情,会有别人倾尽全力认真去做去理会,所以任何时候都应认真对待一切。】

《take me to your heart》——让我靠近你的心(韩语版)

이젠 네가 없는【此刻没有了你】

난 어떻게 살아야 하는 거니 【 我该如何生存】

잊을 수도 없는【无法忘记你 】

널 멍하니 떠올려봐 【只能默默想着你】

아무 소용없어 이 모든 것들이 【若你离开我的话】

내 심장에 니가 없다고 하면 【一切将毫无意义】

Take me to your heart 【将我留存心间】

나를 받아줘 더 이상 【请接受我吧】

내가 지치기 전에 【不要让我如此痛苦不堪】

대답해 줄래 그러겠다고【请回答我 说你会答应我的】

 널 믿고 사랑할 수 있도록 【我相信你 我爱着你】

끝내 영원한 건 없어 바로 지금뿐 【没有永远 只有此刻】

우리 함께할 수 있는 이 순간뿐이야 【只有我们此刻在一起的这个瞬间最为重要】

Take me to your heart Take me to your soul 【将我留存心间 与你的灵魂相伴】

Give me your hand and hold me【给我你的手 拥我入怀】

Show me what love is - be my guiding star 【问世间情为何物 如星辰般照亮我的路】

It's easy take me to your heart 【其实爱我真的很简单】

Standing on a mountain high 【站在高山之巅】

Looking at the moon through a clear blue sky 【看着月亮高挂于清澈的蓝天】

I should go and see some friends 【也许我也该去和朋友们在一起】

But they don't really comprehend 【但他们真的不明白我此时的心情】

Don't need too much talking without saying anything 【无需太多的交谈与话语】
All I need is someone who makes me wanna sing 【我仅仅需要一个能让我欢乐而歌的人】

Take me to your heart Take me to your soul【将我留存心间  与你的灵魂相伴】 
Give me your hand before I'm old 【给我你的手 在我老去之前】
Show me what love is - haven't got a clue 【问世间情为何物 毫无头绪】
Show me that wonders can be true 【让我看到奇迹也可以成为现实】
They say nothing lasts forever 【他们说没有什么是永远的】
We're only here today 【我们只能此时相守】
Love is now or never 【爱情稍纵即逝】
Bring me far away 【请带我一起远走】

Take me to your heart Take me to your soul【将我留存心间  与你的灵魂相伴】 

Give me your hand and hold me 【给我你的手 拥我入怀】

Show me what love is - be my guiding star 【问世间情为何物 如星辰般照亮我的路】

It\'s easy take me to your heart 【其实爱我真的很简单】
Take me to your heart Take me to your soul 【将我留存心间  与你的灵魂相伴】 

Give me your hand and hold me 【给我你的手 拥我入怀】

Show me what love is - be my guiding star【问世间情为何物 如星辰般照亮我的路】

It\'s easy take me to your heart 【其实爱我真的很简单】

评论
热度 ( 14 )

© 漫步云端 | Powered by LOFTER